Nafrali Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 mmm, folk kommer nog ändå köpa... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 precis. nu tror jag inte att han kan slå ut sony eftersom dom har försäljning av en massa annat. men om han gjorde det så skulle han kanske välja att bara göra datorspel av allt.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 JAG ÄR RIKTIGT RIGTIGT ARG :angry: :angry: :angry: :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Son Goku Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Han får inte köpa upp nintendo.Han skulle bara förstöra konsolerna och göra om dom till bärbara datorer. Han är helt dum i huvudet har är inte dum i huvet om han var det skule han inte va världen näst rikaste man! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (# 21 @ 11/08-2004 16:35:58) Micrsoft Gamecube....(LÅTER SKIT!) Måste det vara just en variant av Gamecube Microsoft gör då? <_< Var ju bara ett ex <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Microsoft sucks!!' har du linux eller? :rolleyes:på vilket sätt suger microfoft? jag tycker det är ganska bra..jag hittar lätt och allt går smidigt..:rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 bill gates ska vara nöjd med det han har han behöver inte äns jobba mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Stenkorkat att heja på Bullbro. :blink: (ni vet vem jag pratar om) Bill=Bull gate=bro (minus S) =Bullbro såklart Bullbro har ju super mkt pengar att han kunde skänka bort 1miljon till några barn/natur/djur fonder den snåle f*n...Han verkar inte vara smart nog att: 1: Dela med sej till dom som behöver det bättre än Bullbro 2: Han tror han kan köpa Nintendo 3: Han tror han har världshäraväldet inom spel och datorer 4: Han tror han kan köpa och krasha företag direkt Hade två mer men glömde. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Stenkorkat att heja på Bullbro. :blink: (ni vet vem jag pratar om) Bill=Bull gate=bro (minus S) =Bullbro såklart Bullbro har ju super mkt pengar att han kunde skänka bort 1miljon till några barn/natur/djur fonder den snåle f*n...Han verkar inte vara smart nog att: 1: Dela med sej till dom som behöver det bättre än Bullbro 2: Han tror han kan köpa Nintendo 3: Han tror han har världshäraväldet inom spel och datorer 4: Han tror han kan köpa och krasha företag direkt Hade två mer men glömde. men han skänkte faktist 700 miljoner förut!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (ps2_boy @ 18/08-2004 19:03:05) Stenkorkat att heja på Bullbro. :blink: (ni vet vem jag pratar om) Bill=Bull gate=bro (minus S) =Bullbro såklart Bullbro har ju super mkt pengar att han kunde skänka bort 1miljon till några barn/natur/djur fonder den snåle f*n...Han verkar inte vara smart nog att: 1: Dela med sej till dom som behöver det bättre än Bullbro 2: Han tror han kan köpa Nintendo 3: Han tror han har världshäraväldet inom spel och datorer 4: Han tror han kan köpa och krasha företag direkt Hade två mer men glömde. men han skänkte faktist 700 miljoner förut!! Det va ju inte lite...JAg hade alldrig skänkt så mycket.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 men varför skulle yamuchi sälja sitt familje företag som älskas av miljontals människor till någon maktgalen amerikanare. kommer aldrig hända så alla som trodde på nintendos undergång kan pusta ut ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 Dessutom är bill gates inte världens rikaste längre. våran egen IKEA ägare har nu mer stålar än han. :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg