finaly_man Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Mmm, bara jag o Shanks som har huvudet på skaft, även om han inte sa nått :rolleyes: Vet inte vad jag ska skriva mer än att man hoppas admin tar tillvara på MMs ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 JAg fattade också från början och har tyckt att det skulle varit en bra ide Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Men i gästboken kan man iaf se hur många inlägg man har gjort med både allmänt,skola,film & musik+GF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Jag kan inte se det i min GB, varför just i GB. Sämre ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Det behöver inte vara i just GB.. Men först kanske admin borde försöka fixa så att de går innan man håller på och frågar vart det ska finnas i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pim Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Ja,det är en bra idé,man tyvärr är jag inte med i ett Gruppforum Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Finns flera st! kolla efter dem i din smak! I poäng sketorn så står det på viktiga meddelanden Grupp-forum som finns! Admin? Kan du kanske säga vad du tycker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.