Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 japp fast jag fick inte nånting(?mysko?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 [ Submit Score ] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 vadå submit score vad menar du med det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 [ Submit Score ] Han har ju gjort det eftersom han ligger etta på listan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Extremt onödigt att pladra skit istl för att skriva det jag skrev, såg skriv inte igen heller -.-, geeh... Du kanske inte märker att du har fått poängen? Det står hur mkt du fick precis ovanför när, om du nu vill skriva en kommentar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 (redigerat) nej jag har satt in alla poängen på banken förut och jag fich inga poäng jag får bara ibland ca:3-4 gånger på en dag och jag har fått så mycket poäng som manskulle flera gånger.men nu har jag spelat moon lander och nu fick jag 5poäng man skulle nog submit score.tack för hjälpen allihop Redigerat 8 Augusti 2004 av SSBM Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anderzzon Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Hur spelar man?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 Gå in i affären så finns det spel i en lista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0018 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 och sen står det hur mycket poäng på spelet man måste få för att få bla bla bla poäng till forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag hade lite svårt att starta spelen först :P det står ju så litet vid höger sida "spela" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.