Foxyrock Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Inte jag heller.Men första bossen påminner lite om den.
iroc777 Skrivet 9 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Jag hittade en sida... kolla in här, där står det att det är Gohma. http://www.nintendo.com/strategygallery?ga...m-Game-0000-823 Jag hittade dit nu, ska man slå honom i ögat eller nåt??
Zvamp_master Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Ja förs ska du ta ditt nya redska på drakens svans som hänger uppe i taket upprepa det 3 ggr sedan så sla du ta det nya redskapet på hans öga och sedan så ska du slå det.Upprepa det tills han dör.
Selene Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Skrivet 9 Augusti 2004 Snälla nu får ni ge er första bossen heter Ghoma! första bossen i Z:OOT te 64 är första bossen en stor spindel som heter Ghoma och i Z:TWW heter första bossen Ghoma men det är en stor insekt som liknar den från Z:OOT de flesta bossarna i Z:TWW liknar de från Z:OOT och har liknande namn! :visslar: :meddum:
Rekommendera inlägg