Gäst anubis Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 grattis admin! vad har ni gjort för att fira admin? och vad vill ni säga honom? jag har tipsat min super snygga fotomodels kusse om att bli medlem hon ska det hon ska bara fixa bredband!en till kusse ska bli medlem! tipsade en på tåget om att bli medlem han skulle heta jhon blund. och min kusin hälsar er alla. :) och ska se till at få l lite mer användare på sidan har satt upp bilder i femman i gbg har ni sett dena(bild på en kamel) admin bli medlem i fuska.se och gör en tråd skriv att duhar sett än och du vinner 30.000 jag satteupp dempå tuggumi automater där skrev jag pang pris!0kronor om du blir medlem på fuska.se! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 grattis admin! vad har ni gjort för att fira admin? och vad vill ni säga honom? jag har tipsat min super snygga fotomodels kusse om att bli medlem hon ska det hon ska bara fixa bredband!en till kusse ska bli medlem! tipsade en på tåget om att bli medlem han skulle heta jhon blund. och min kusin hälsar er alla. :) och ska se till at få l lite mer användare på sidan har satt upp bilder i femman i gbg har ni sett dena(bild på en kamel) admin bli medlem i fuska.se och gör en tråd skriv att duhar sett än och du vinner 30.000 jag satteupp dempå tuggumi automater där skrev jag pang pris!0kronor om du blir medlem på fuska.se! Du vet väl om att man inte bara får gå och sätta upp annonser överallt. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2004 grattis admin! vad har ni gjort för att fira admin? och vad vill ni säga honom? jag har tipsat min super snygga fotomodels kusse om att bli medlem hon ska det hon ska bara fixa bredband!en till kusse ska bli medlem! tipsade en på tåget om att bli medlem han skulle heta jhon blund. och min kusin hälsar er alla. :) och ska se till at få l lite mer användare på sidan har satt upp bilder i femman i gbg har ni sett dena(bild på en kamel) admin bli medlem i fuska.se och gör en tråd skriv att duhar sett än och du vinner 30.000 jag satteupp dempå tuggumi automater där skrev jag pang pris!0kronor om du blir medlem på fuska.se! din poäng är altså :blink: + du är den 3:e som gjör en tråd om att gratta admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 ett skämt: det var en gång en seljare som seljde gratis godis och då kom det en pojke som villle ha en godis hej du seljaren ro hitt med en. grattis godis! och då sa seljaren va fyler den godisen år? SLUT kom bara på det när jag såg ordet grattis va inte meningen att vara rolig direkt men det var ejentligen en komentar om grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (No Fear @ 08/08-2004 18:44:57) grattis admin! vad har ni gjort för att fira admin? och vad vill ni säga honom? jag har tipsat min super snygga fotomodels kusse om att bli medlem hon ska det hon ska bara fixa bredband!en till kusse ska bli medlem! tipsade en på tåget om att bli medlem han skulle heta jhon blund. och min kusin hälsar er alla. :) och ska se till at få l lite mer användare på sidan har satt upp bilder i femman i gbg har ni sett dena(bild på en kamel) admin bli medlem i fuska.se och gör en tråd skriv att duhar sett än och du vinner 30.000 jag satteupp dempå tuggumi automater där skrev jag pang pris!0kronor om du blir medlem på fuska.se! din poäng är altså :blink: + du är den 3:e som gjör en tråd om att gratta admin och dina poeng då?jag har mer en du fast du har lagt in mycket mer inläg vad beror det på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Skcikade lite poäng till honom :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 litte!?! du har ju skickatt alla dina poeng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 nej,jag har på banken <_< skcikade 100 poäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) (mario @ 09/08-2004 18:38:06) (No Fear @ 08/08-2004 18:44:57) grattis admin! vad har ni gjort för att fira admin? och vad vill ni säga honom? jag har tipsat min super snygga fotomodels kusse om att bli medlem hon ska det hon ska bara fixa bredband!en till kusse ska bli medlem! tipsade en på tåget om att bli medlem han skulle heta jhon blund. och min kusin hälsar er alla. :) och ska se till at få l lite mer användare på sidan har satt upp bilder i femman i gbg har ni sett dena(bild på en kamel) admin bli medlem i fuska.se och gör en tråd skriv att duhar sett än och du vinner 30.000 jag satteupp dempå tuggumi automater där skrev jag pang pris!0kronor om du blir medlem på fuska.se! din poäng är altså :blink: + du är den 3:e som gjör en tråd om att gratta admin och dina poeng då? jag har mer en du fast du har lagt in mycket mer inläg vad beror det på? ehhhmm....jag har c:a 3000 på banken oxå <_< en sak till så är det ett uttryck som man använder, för att fråga vart en person vill komma. <_< Redigerat 9 Augusti 2004 av No Fear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mario Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 var är banken nånstans? Jag vill också setta in poeng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 affär och sen till vänster så ser du bank Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frooz Skrivet 10 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2004 Jaja, det hör ej hit.. *host*300000 på Banken!*host* Det finns ju redan en något bättre tråd om detta.. Hur mkt sms:ar du in då!? 1000 eller 2000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.