Gäst anubis Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 hej vorre kul och vetalite om er hur ni ser ut lder hur långa ni e vikt m.m allså vikt e väll skit samma men så, man kan förestäla säg en bild av er kommer ni från anda länder e ni klille eller tjej?. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Gör det jag kommer: Namn: Anton Ålder: 13 Vikt: öhm..43kg? Längd: öhm igen...153cm kanske? Blå NewYork keps...svart Monark cyckel. Kan inte komma på mera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Namn. Filip ålder:13 Vikt 65 ungefär längd 1,81 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 namn: linus. ålder: 13. vikt: typ 39 kg. längd: 162 cm kanske. land: sverige. svarta kläder en blå bmx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Det räcker väl med den info som man har skrivit i pressen. Redigerat 9 Augusti 2004 av Slither Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 namn:camilla ålder:13 läng:1.65 vikt:32 smeknamn:oren/millan/milan land:adopterad från japan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 japp, jag håller med slither. Om man vill berätta något om hur man ser ut eller liknande så kan man läsa det på pressen istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Namn:(vill inte skriva det) Längd:166 cm Vikt:Ingen aning Smeknamn:Elle,E-Chan och Fierce Diety eller Fierce. Ålder: 13 år den 27 augusti. Land:öhh.....är född i sverige men är kvarts norsk. Redigerat 9 Augusti 2004 av Fierce Diety Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Namn: Nima Ålder: 11 vikt: ingen aning? Lägnd: 1,60 Smeknamn: Nimme Land: svrige(Iran) asså jag är en kvart svensk kan man säja eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 (redigerat) Namn:------ Ålder:10 Längd:150cm Vikt:35kg Land: Född i Irak flyttade hit när jag var 1,5 år (Jag är svensk medgorgare) Hatar:Sadaama Hussein :evil: Kön:Kille Älskar:Högteknologi :cool: Redigerat 9 Augusti 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Coolt!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 9 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2004 Coolt!! vad är coolt?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg