# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Rätt. Det är också kriminellt på Ersboda i Umeå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (# 21 @ 15/08-2004 12:29:30) (SlippinG @ 15/08-2004 12:12:08) Master_Link: Det ÄR ett ligistområde. Många fattiga utlänningar (främst araber?). Araber är av tradition aggressiva. Knarkare finns överallt. Tro mig. Så försvara inte det. Så de svenska vikingarna som plundrade och dödade andra raser förr i tiden var ju bara helt acceptabla?? Master_Link: vad menar du med det?? Gör vi det nu kanske? :huh: Rumiko: Mycket krigande i arabländerna gör att i stort sett alla är aggressiva. Vilka är det som krigar i arabländerna? Kvinnor och barn? Nej, det är uteslutande män (och kanske också tonårskillar). Så när du säger "i stort sett alla", menar du egentligen alla män. Fattar inte hur du kunde bortse från kvinnor så totalt. De flesta av männen som krigar har nog inget val. De är soldater som tvingas kriga av sina ledare. Det är inte arméerna som startar krig, det är nationernas ledare. Och visst finns det många aggresiva såna. Att det är mycket krig i ett land är inte bevis för att hela folket är aggressivt. Visst finns det många aggressiva soldater också, men de har nog blivit störda/hjärntvättade av allt våld runt omkring dem. Jag vet att du skrev att det finns araber som inte är aggressiva, men du skrev att majoriteten av dem är det. Och där tror jag du har helt fel. De flesta arbaber är inte mer aggressiva än oss svenskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 I vår gård så är de flesta aggresiva för att de tror de är coola ( <_< ) och det sprider sig jag har aldrig blandat mig med de typerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 I vår gård så är de flesta aggresiva för att de tror de är coola ( <_< ) och det sprider sig jag har aldrig blandat mig med de typerna. Det är bra. Då slipper du fängelser och liknande. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (# 21 @ 15/08-2004 17:24:05) I vår gård så är de flesta aggresiva för att de tror de är coola ( <_< ) och det sprider sig jag har aldrig blandat mig med de typerna. Det är bra. Då slipper du fängelser och liknande. B) Ja. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (# 21 @ 15/08-2004 13:06:30) Svenskar kan också vara jävligt agressiva :angry: Araber är värre. Det finns bevis. Är det krig i Sverige? Nä. Är det krig i arabländerna? Ja. Det blir bara så. Kan inte ändras på ett klick. Nog finns det aggressiva svenskar & araber som inte är aggressiva. Men majoriteten av araberna är aggressiva. asså jag bara undrarhur vet du dt är själv både ungersk och armensk undrar varför du fördömmer araberna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apoca Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 i sverige finns det ungefär 1 miljon invandrare, över 300 000(!) sitter i svenska fängelser för gjort diverse olagliga saker, men vad jag vet så är vi inte längre vikingar, det var liksom 1500(!) sedan... jag bor i ett ställe som heter brandkärr, namnet säger att det är som rosengård, jag har bott där hela mitt liv och jag har med egen erfarenhet märkt att folk med invandrar bakgrund är mer aggresiva än svenska barn, men jag tycker inte att vi ska anklaga dom för något, vi måste lära oss om deras kultur, vi måste förstå varför dom pissar i trapphus och skricker din mamma åt oss, när vi gjort det kan vi göra så vi också, eller lära dom på deras sätt att toaletterna inte är tvätt maskiner och att man inte andvänder trapperna som dass och m.m. jag är inte rasist utan bara TRÖTT på att hela tiden få skit av dom, eller jag är nog rasse i deras ögon. men rosengård/rinkeby/alby ja dom har högre kriminalitet än resten av städernas andra delar. utrag ur en bok jag har, som är skriven av forskare! i england och amerika. (Gymnasie bok, Naturarnas pshy bok) Dom som kommer från arab länderna har oftas(inte altid) en tuff upväxt, deras pappor slår dom och det gör att dom säker sig till mamman istälet, och detta gör att dom börjar ta efter mamman, bli mer feminim(tjejig) i sättet, och när dom blir äldre så upptäcker dom det och det är ju inte bra att verka vara "bög" när man är med polare, så därför för att vissa att dom inte är det så börjar dom göra brott och andra satyg för att motverka "bög" beténdet. eller så är det att dom har det svårt och inte pallar att byta stad och land. att dom blir knäckta och gör livet änklare genom att begå brott Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 avisst håller med tyckte bara inte om 21 snack om krig min släkt fick fly undan ett krig andra världskriget asså inte nåt lite gerilla krig i arabländerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
taga mara Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Min granne på landet e lite kriminell Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 o dt vet du eh.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.