Hoppa till innehåll

Fusisterna.

Gäst anubis

Rekommendera inlägg

eh... jaja, (stava gärna rätt) vem är det då som sa fuling va!? detsutom det är inte så att du har problem med mig utan du HAR problem. :gitarr: och vem f*n har sagt att jag tror att du är en kille? ifall du skulle varit de skulle du varit gay nu!

det heter "är" inte "e"

och vem f*n låter mest barnslig, jag ska ta över fuska.se osv. alltså...

vad lär du dig i skolan? eller tittar du bara på south park!

Redigerat av Kite
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

det heter kite e ful inte kite. :lol:

desutom om du hånar mej som e tjej e du ingen man och då kan du lika gjärna gå in i din press och byta till kvinna!detsamma gäller er alla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

OMFG! (nu vet alla att jag inte är kristen)

shit, du sa nyss att jag f*n inte har sett dig och men då kan ju jag f*n säga att DU aldrig har sett mig! och det där med att jag hånar dig, det där var ju totalt idiotiskt

tänk efter... oj just det, du kan inte tänka okej... vad kan du...? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ingen som hter she-o-rene ska blöi bannad här desutom kan ni kalla mej cammila milan eller millan för jag hatar närfolk kallar mej namn jag inte heter.

och desutom så har jag nyss fått jobb som fotomodel för ic :P haha om jag blir känd och någon intervjuar mej ska jag förklara vilka idioter ni e om jag skulle vara ful skulle jag onte vara fotomodell.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja e den nya diktatorn o-ren.och det e jäte bra att du lämnar #21 och no fear jag har ändå alldrig gillat er hälsa jess #21 :P haha.

hänger på tuben e tnnelbanan och hänger e tågsurfa <_< :blink: och jag vet att jag blir banand här ifrån men när tiden e inne hoppas jag att ni andra gör det ochså desutom så skiter jahg i mitt forum nu jag blir ändå bannad men dom 21tuxsen jag har ochså ska farsan sms:a in 16.000 poäng till dom ska ingen få testamentet ska gå till nothing.

Vad ska jag hälsa? :huh:

Antar att det var något elakt.

Du har inget med Jess att göra så jag hälsar inte.

Fotomodell: För JC:s barnklädesavdelning eller? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...