Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Okej MeM! jag vill gjöra bilder men dom blir så dåliga! :( :( :( :( Det är alltså inget svårt. Jag fattar inte hur ni kan tycka mina är snygga, dom är kanske snygga men inte bra gjorde..
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 För att lätta upp lite så startar jag Photoshop för att göra ett spel. :D
Tzotodile Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 mario Golfar med solen :lol: dock är den dåligt gjord !! :unsure:
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Här kommer då mitt nya spel! Milky Allstars B) Jag är själv med i spelet, och jag är huvudperson. Det är jag på framsidan. Grymmaste med fejken är att det är utgivet av MeM ;) Kolla längst ner på "förpackingen" =P http://img3.exs.cx/my.php?loc=img3&image=milyallstars.jpg
Spliffor Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Grymt spel :kung: jag har photoshop men som många andra ja kan inte hur man gör snygg text. faker och bilder t.ex Donkey kong men jag kan göra bakgrunder :lol: Redigerat 2 November 2004 av SSBM Fighter
nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Här kommer då mitt nya spel! Milky Allstars B) Jag är själv med i spelet, och jag är huvudperson. Det är jag på framsidan. Grymmaste med fejken är att det är utgivet av MeM ;) Kolla längst ner på "förpackingen" =P http://img3.exs.cx/my.php?loc=img3&image=milyallstars.jpg Vad vore denna tråd utan dig, MeM... :rolleyes:
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Aja..:rolleyes: Tackar ändå B) Så ni gillade det ?
nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Dina bilder är helt underbara... :rolleyes: Här kommer en Paint-bild från mig, ni fattar poängen va...
Tzotodile Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Håller med Nebbig you are so cool MeM och vilka detaljer och när blev du spel produsent MeM? :huh: :lol:
Tzotodile Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Lol sorry dubbel inlägg men snygg Nebbig
Rekommendera inlägg