Chagi Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 :mellow: :huh: :unsure: :wacko: :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Överdriv inte smilisararna tack... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 nej och inga fler bilder på citera knappen nu vill jag se en snygg bild gjord i ps lr gm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 7 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2004 Man kan göra snygga bilder i paint också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 jo men eftersom somliga <_< klagar så mycket så nu vill jag se en gjord i ps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 den var bra! detta är ingen fake men den har jag gjort själv! (.)""(.) (' o ',) ()hej!() (_)-(_) är den gullig? du kanse borde titta på min tråd i almänt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Back on topic~ (vad betyder egentligen ~ ???) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 kan inte nån som har ps göra en bild? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 har inte gjort nån bild, men det är en sak ni inte kommer att tro på kolla in den här länken,gå längre ned på sidan och kolla på bilderna. konsoller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Ååååhhhhhhh.... (åååååhhhhh var det enda jag kunde få fram, men eftersom det skulle räknas som spam så skriver jag något annat också...) Åh, vad häftigt! (räcker det???) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 (redigerat) visst var det mycket. ca 30 NES, 20 SNES, 4 GC, 3 ps2,1GBA ,2GBP och så vidare med alla konsollerna..ja och han sålde det för typ vem vet 11 miljoner eller så vet jag inte Redigerat 8 Oktober 2004 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Winnder Skrivet 8 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2004 Grymt :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg