Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Okej MeM! jag vill gjöra bilder men dom blir så dåliga! :( :( :( :( Det är alltså inget svårt. Jag fattar inte hur ni kan tycka mina är snygga, dom är kanske snygga men inte bra gjorde.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 6,man Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Back to topic! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zvamp_master Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Det är ju utdött nu! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 För att lätta upp lite så startar jag Photoshop för att göra ett spel. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 mario Golfar med solen :lol: dock är den dåligt gjord !! :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Här kommer då mitt nya spel! Milky Allstars B) Jag är själv med i spelet, och jag är huvudperson. Det är jag på framsidan. Grymmaste med fejken är att det är utgivet av MeM ;) Kolla längst ner på "förpackingen" =P http://img3.exs.cx/my.php?loc=img3&image=milyallstars.jpg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Grymt spel :kung: jag har photoshop men som många andra ja kan inte hur man gör snygg text. faker och bilder t.ex Donkey kong men jag kan göra bakgrunder :lol: Redigerat 2 November 2004 av SSBM Fighter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Här kommer då mitt nya spel! Milky Allstars B) Jag är själv med i spelet, och jag är huvudperson. Det är jag på framsidan. Grymmaste med fejken är att det är utgivet av MeM ;) Kolla längst ner på "förpackingen" =P http://img3.exs.cx/my.php?loc=img3&image=milyallstars.jpg Vad vore denna tråd utan dig, MeM... :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Aja..:rolleyes: Tackar ändå B) Så ni gillade det ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Dina bilder är helt underbara... :rolleyes: Här kommer en Paint-bild från mig, ni fattar poängen va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Håller med Nebbig you are so cool MeM och vilka detaljer och när blev du spel produsent MeM? :huh: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Lol sorry dubbel inlägg men snygg Nebbig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg