Chagi Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 det är inte alls omöjigt :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 jo, då ska man vara en super expert, och hur skulle du få dem japanska tecknen så bra då? erkän att du inte gjort den, vi vet redan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 för det första: allt på bilden har inte jag gort. för det andra: så hoppades jag på att hitta en item subscreen med alla items för det tredje: här har ni orginal bilden| V Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 man kan säga att detta är den ända bra bild du gjort, allt annat var bara skit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag tror på att du har gjort den. Inte så svårt att göra en sån. Det är bara att klippa och klistra lite, och ändra färgen på pilarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag tror på att du har gjort den. Inte så svårt att göra en sån. Det är bara att klippa och klistra lite, och ändra färgen på pilarna. exakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Och den andra bomben ;) Jag tror att han har gjort den. Jag vet att den här dålig men jag visar ändå :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 (Chagi @ 15/11-2004 17:41:00) Jag tror på att du har gjort den. Inte så svårt att göra en sån. Det är bara att klippa och klistra lite, och ändra färgen på pilarna. exakt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! då måste du vara rena rama experten.. men jag tror dig fortfarande inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Och den andra bomben ;) Jag tror att han har gjort den. Jag vet att den här dålig men jag visar ändå :student: Du har ju glömt pikachun´s liv :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Och den andra bomben ;) Jag tror att han har gjort den. Jag vet att den här dålig men jag visar ändå :student: den var rätt bra men har du gjort nåt mer än att färgat den gula grejen röd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 Jag håller på med en riktigt cool :rolleyes: Kommer snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 November 2004 Rapport Dela Skrivet 15 November 2004 ja, jag med den kommer när jag e klar :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg