Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Eller så var det en dykare i och tog upp två stenar. Den som man kastade och en till för att dem passade utmärkt till trädgårdstomten!! :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KazeN Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 äsch, jag kunde queezers gåta men jag han inte upptäcka tråden tillräckligt tidigt. jag hade hört den på samma sätt som manga master. ozoons logiska är för logisk för mig, du kanske plockade upp stenen från havet och sedan slängde i den i sjön i mitten då blir det ingen skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ;) Ozoon kan väl åt minstånde säga att det är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.