NosH Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 din gåta är ju skitsvår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Den andra som inte är hemma är förmodligen på stranden och man frågar den som är hemma var är din bror. Jaha? och om det är han som alltid ljuger hemma då? Samus the king: jag vet;) Men jag tycker att den e ganska lätt:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Säg svaret ingen kommer att gissa rätt. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Komigen säg svaret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 har hört denna på Yu-Gi-Oh ju! Yugi skulle förbi 2 vakter där en ljög och en talade sanning! ska kolla lite på detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Säg svaret ingen kommer att gissa rätt. :( Ok då, svaret är att man frågar:"Om jag hade frågat dig igår vilken väg som leder till stranden, vad skulle du ha svarat då?" Om man hade frågat den som alltid talar sanning igår så hade han ju talat sanning och han säger ju den rätta vägen då. Om man hade frågat han som alltid ljuger igår hade han ljugit, men han ljuger ju om att han skulle ljuga så då får man rätt svar:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Men då ljuger han ändå eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag kan dra en ny logisk... om du har en sten. du ska slänga bort stenen, du bestämmer dig för mitt i sjön. du lägger stenen i båten och ror ut och slänger i den. när är vattennivån som högst? innan eller efter att man har slängt i stenen? (det är en vanlig gråsten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 förmodligen innan. för alla som badade i sjön gar gått upp och åkt hem innan du hunnit slänga i stenen :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Efter...eller? Tänkte på Archumedes princip... Men marginalen är ju minimalisk. Om den ens har ändrats överhuvudtaget. Annars skulle ju havet höjas varje gång man kastade macka... eller kanske inte... :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag skulle nog säga att det inte skulle göra någon skillnad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Queezer Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Innan eftersom man har dragit upp båten sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.