Naruto Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 HUr många spel har ni till GBA? Jag har: Zero Mission Zelda Four Swords Megaman Battle Network 3 Version Blue Double Dragon III Yu-Yu-Yukisho (Nåt sånt) Naruto BUlders Gate Dark Allience Godzilla Sonic Advance (ettan) Pokemon Sapphire Advance Wars Super Mario Advance The Sims Busting Out Lord of the Rings: Two Towers Crash: N-trance Splinter Cell Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 HUr många spel har ni till GBA? Jag har: Zero Mission Zelda Four Swords Megaman Battle Network 3 Version Blue Double Dragon III Yu-Yu-Yukisho (Nåt sånt) Naruto BUlders Gate Dark Allience Godzilla Sonic Advance (ettan) Pokemon Sapphire Advance Wars Super Mario Advance The Sims Busting Out Lord of the Rings: Two Towers Crash: N-trance Splinter Cell och jag har 1.pokemon ruby 2.pokemon sapphire 3.pokemon fire red 4.pokemon leaf green 5.pokemon röd 6.pokemon blå 7.bokemon gul 8.action replay till gba alla jag har gillar pokemon ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag har : Pokemon Sapphire Lego Football Mania Harry Potter och fången från Azkaban Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag har pokemon silver metroid fusion metroid zeromission sonic the hedgehog rayman pinobee mario kart har säkert flera kommer inte ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag har 2 gba men jag 206 på gb för att ett 180 i 1 spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Guffe Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag har bara: 1: Pokemon sapphire 2: Mario Cart Men jag fyller år om fem dagar så då ska jag önska mig super mario land 3 eller vad det nu heter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGamer Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 jag har bara: 1.pokémon sapphire 2.yosi is land 3.mario advance 4 4.mario and loigi super starsaga 5.sonic advance 3 :cool: :t 6.the hulk :evil: 7.dragon ball 1 :rambo: :ph34r: :medieval: svårt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har: Pkmn Ruby/Crystal/Gold/Yellow. Fomt (helt fantastiskt spel). :D Pkmn pinball. super mario advance. F zero: Maximun Velocity(ångrar att jag köpte det). :angry: Wario Land 3. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har: Pkmn Ruby/Crystal/Gold/Yellow. Fomt (helt fantastiskt spel). :D Pkmn pinball. super mario advance. F zero: Maximun Velocity(ångrar att jag köpte det). :angry: Wario Land 3. FOMT ÄR BÄST! Back on topic. Jag har: Pkmn Sapphire/Red/Yellow Harvest moon: FOMT Metroid II: Return of Samus (jag skäms...) Ghramhageägöagäe (kunde inte låte bli :D) Några till..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag har: Yu-gi-oh worlwide edition Golden sun 2 Tony hawk´s pro skater 4 Disney sports football Alex ferguson´s player manager 2002 The lord of the rings: the two towers Fire emblem Metroid zero mission Golden sun Pokemon ruby pokemon sapphire Metroid fusion The legend of zelda: a link to the past & four sword Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Jag ha: Sapphire Silver Matio Kart Ett spel som ha 12 spel innuti ((Guld, Diamond, Pinball och massor fler)) 2st Super Mario 2 Ett spel som jag inte vet va d heter eftersom d står på kinesiska Ett spel som ha 10spel innuti Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 1.pokémon sapphire 2.pokémon sapphire 3.pokémon ruby Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg