vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Jag behöver eldpilen...Hur kan man få den ? snälla hjälp snabbt spelar nu ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Har du klarat water temple? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Om du har klarat Water temple gå över broarna till den näst sista ön stå där och sikta med en pil mot solen när den går upp sen skjuter du sen så kommer eldpilen fallande på den sista ön. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Danne007 Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Om Du har klarat Water Tempel Så ska du SkutaEn Pil Mot SOLUPPGÅNGEN.. OBS OBS OBS!! Du måste vara i lake hylia... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 11 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Förlåt mej mitt fel.! Jag var i forest temple! Men om ni vill kan ni hjälpa mig med en annan sak som jag lovar är rätt. Jag har fått alla 4 eldarna i forest Tempel. Jag åkte ner men det finns ju som inget där vad ska jag nu göra då ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Förlåt mej mitt fel.! Jag var i forest temple! Men om ni vill kan ni hjälpa mig med en annan sak som jag lovar är rätt. Jag har fått alla 4 eldarna i forest Tempel. Jag åkte ner men det finns ju som inget där vad ska jag nu göra då ? 1.har du bossnyckeln? 2.man ska putta på en av de två väggarna som sticker ut (på samma hela tiden). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jaha okej jo jag har den nyckeln, jag ska försöka nu tack.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Men hur ska man klara Bossen ?! jag fattar inte han åker ju bara in i tavlorna å sånt.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Men hur ska man klara Bossen ?! jag fattar inte han åker ju bara in i tavlorna å sånt.! du ska skjuta pilar på han när han hoppat ut ifrån tavlan sen när han tappar hästen ska du slå tillbaka hans kulor han kastar och när han sitter ska du slå på han med svärdet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 OKej men jag har inga Pilar!!!!!!!!!!! ;/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 OKej men jag har inga Pilar!!!!!!!!!!! ;/ Men då får du samla/köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vickyy Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jeps klarade han men nu är jag inne i fira temple och i ett rum där det rullar fullt med ja "stora bollar" vad ska jag göra där inne? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg