Laithean Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 Vet någon hur jag öppnar en film med Windows media Player? Den är öppnad som media Player men det är bara ljudet som kommer och ingen bild hur ska jag göra?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 11 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2004 vilken sorts fil e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 en fim fil avi nåt sånt jag kan bara öppna den med mediaplayer med då kommer bara ljudet men inte bilden snälla hjälp mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 det ska funka..jag bara dubbelklickar på filmen.. en liten off-trophic fråga: vilken film är det? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Vill nog inte säga det kan ju vara olagligt men jag vet inte. kna säga det via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Om det är på cd tror felet är att du måste ha DVD-spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Det är ingen CD..... orkar inte vänta tills min bror loggar in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 du kanske behöver divx spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 jag gör så här höger klickar på filmen sen klickar på öppna med sen väljer jag på vilken program jag vill starta den ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 äh,va f-n säg vilke gör inte mig nåt har laddat ner massor av filmer som kan vara olagliga att tanka ner :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Min bror loggade in så jag kan se filmerna nu. :D :D Ranma The Movie Nihao my Cocubine Ranma The Movie Big Trouble in Nekoron China Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag gör så här höger klickar på filmen sen klickar på öppna med sen väljer jag på vilken program jag vill starta den ;) så gör jag med ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.