NosH Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 tycker ni dom är fina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Heter det inte Dalahästar? :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NosH Skrivet 12 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Heter det inte Dalahästar? :blink: jo det heter det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 hästar av trä..:blink: se på riktiga hästar istället B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 hmm lite onödigt inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Vad använder man de till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Vad använder man de till? Prydnad :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jodå .. har en vän som bor där.... hon bodde i borlänge förut.... är ihopp med en trummis... Trummisar är sååå .... dreggel.... Har ni sett ko utställningen? Såg en ko målad till en dala häst... jag gillar nog orginalen bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 (redigerat) slå det här om ni kan.. jag har varit i "fabriken" där dom tillverkar dala-hästar!! sug på den Redigerat 12 Augusti 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Verkligen... daöa hästar alltså... Fick du hem några hästar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 vadå daöa hästar :D :P det var ganska tråkigt där så jag hängde inte med i svängarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 12 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2004 Jag har fler tråkiga skämt på lager.. det är bara att fråga... ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.