crazy_what Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 I Saffron City så blockar ju de i Team Rocket ett Gym & ett hus. Hur kommer man förbi dom? Behöver jag nått? Är dett nått jag måste göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zelda_master Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag komer inte ihåg riktigt men jag tror du ska gå in i ett högt hus där och klara presidenten där :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_what Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Ok! Tack så mycket! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 jag komer inte ihåg riktigt men jag tror du ska gå in i ett högt hus där och klara presidenten där :ph34r: Ja, det ska man. Man får Master ball när man gjort det men använd INTE master bollen fören du möter Mewto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_what Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 ok! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 13 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 (redigerat) Jag kan skaffa en map åt dig om du vill. :unsure: Sorry hittade ingen map :unsure: Redigerat 14 Augusti 2004 av link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crazy_what Skrivet 13 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2004 Aa, gärna! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg