Chihuahua Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Frooz: Diskriminering!!! Äh, skojade bara. Var det fredagen den 13:e? Så roligt. Tänkte inte på det. Så skojigt, då är det ju lördagen den 14:e idag... nämen alltså, nix pix, är inte skrockfull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 det var kanske därför jag förlorade i tv-spel mot mina vänner som jag jämt brukar vinna mot.... * viste att att var nått konstigt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 det var kanske därför jag förlorade i tv-spel mot mina vänner som jag jämt brukar vinna mot.... * viste att att var nått konstigt* Varför fick inte de otur men det fick du. Nämen det är sant alla jag hör har sagt jag har haft otur etc. men de säger aldrig att deras notståndare har haft otur. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (Master_Link @ 14/08-2004 15:47:47) det var kanske därför jag förlorade i tv-spel mot mina vänner som jag jämt brukar vinna mot.... * viste att att var nått konstigt* Varför fick inte de otur men det fick du. Nämen det är sant alla jag hör har sagt jag har haft otur etc. men de säger aldrig att deras notståndare har haft otur. <_< Dom har väl fått otur med nåt annat? Alla kan ju inte få otur på samma sak? ;P Hmmm...hände inget speciellt. Fick lite ångest bara, ska börja skola om 5 dagar. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.