Apoca Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 så svensk det går att bli i sverige (alla som bor i sverige har oftas någon äldre typ 7 generationer bakåt i tiden som kommer från danmark eller finland eller norge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Coolt, så jag räknas som en tvättäkna svenne! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 fjärde del Tyska en fjärde del Finsk, en halv svensk,,, och lite lite Thailensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 fjärde del Tyska en fjärde del Finsk, en halv svensk,,, och lite lite Thailensk Hur många föräldrar har du? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 En fjärde del tysk och lite fler länder som jag inte håller koll på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 En fjärde del tysk och lite fler länder som jag inte håller koll på! Vet du inte vilket land du kommer ifrån? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (Master_Link @ 14/08-2004 15:31:52) fjärde del Tyska en fjärde del Finsk, en halv svensk,,, och lite lite Thailensk Hur många föräldrar har du? <_< mormor är finlänsk, farmor är tyska, pappa och mamma är svenskar ( födda i sverige ) och jag har några kusiner i Thailand <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) (ps2_boy @ 14/08-2004 15:39:41) (Master_Link @ 14/08-2004 15:31:52) fjärde del Tyska en fjärde del Finsk, en halv svensk,,, och lite lite Thailensk Hur många föräldrar har du? <_< mormor är finlänsk, farmor är tyska, pappa och mamma är svenskar ( födda i sverige ) och jag har några kusiner i Thailand <_< Aha (inte för att jag kommer ihåg mer en svergie <_< ). Redigerat 14 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 så svensk det går att bli i sverige (alla som bor i sverige har oftas någon äldre typ 7 generationer bakåt i tiden som kommer från danmark eller finland eller norge) `samma här ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PS2** Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Soumilinen :D Men jag är uppvuxen i sverige Eskilstuna och jag bryter inte på finska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 hel svensk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 mina föräldrar är från irak och jag är född i sverige :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.