Kanji Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Eftersom jag är Norrlänning så är jag inte svensk enligt vissa. <_< Nej... Du tillhör, öh... Låt mig tänka nu... Du är finsk!Hehe... Humor på låg nivå... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 japp ucsh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag är hälften norsk och hälften svensk! Många hakar upp sig på det där med norsk väldigt mycket. Fattar inte varför. De tycker att det är nåt väldigt anmärkningsvärt med att ha en mamma från Norge och tycker att jag är helnorsk bara för det. Kallar mig norskan och sånt. Det är som om de inte ser resten av min person, utan bara att jag har norskt blod i ådrorna. Men jag är ju född och uppvuxen i Sverige, pratar svenska och är svensk medborgare, så jag känner mig inte norsk alls! Det verkar som om vissa tycker att Norge är ett väldigt konstigt land och därför kan de inte släppa att min mamma är därifrån. :( Men den norska kulturen är ju den som mest liknar vår kultur i hela världen! Det är väl mer anmärkningsvärt om nån är helmarockansk eller helindonesisk, men det verkar ingen tycka... Välkommen till klubben.precis som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
×D4rk_ScØrpiØn× Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Värmlänning . :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kotten Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ja e halv norsk :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ja e halv norsk :) Kul! Precis som jag :) . 0013, är du också halvnorsk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Är svensk.. Stolt 08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (Rumiko @ 15/08-2004 16:39:10) ja e halv norsk :) Kul! Precis som jag :) . 0013, är du också halvnorsk? Japp :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlueCrap Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jupp, Jag är en hel och inte trasig svensk.. /me älskar alla stavfel.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Jupp, Jag är en hel och inte trasig svensk.. /me älskar alla stavfel.. :) Om du skulle bli trasig så känner jag en repratör som är bra på sånt. :P Redigerat 23 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (Entei @ 15/08-2004 10:11:31) Stolt Skånsk. Sammahär typ. fast jag e inte född i skåne. Räknas också som skåning. Fast kommer ursprungligen från utkanten av Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) alla stolta ungrare ropar hej asså jag e nog mest blandras here min mamma är halvnorsk min pappa är ungersk samt att hans pappa var lite armenisk slutsats läs min presentation för mer info 49% ungersk 25% norsk 25% svensk samt 1% armensk Redigerat 22 Augusti 2004 av orca Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.