taga mara Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag e svensk och lite tysk,kanske lite Italienare lite Spans lite Engelsk lite Tysk osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ganska mixad asså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cuddles Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 JAG ÄR HALV TURK OCH HALV SVENSK!!!!! GYLLE GYLLE (BETUDER HEJ DÅ PÅ TURKISKA) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 he slå detta: faktist sant lite tysk lite australisk och resten svensk sen lite finsk:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag ett typ lika mycke blandad :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (Entei @ 15/08-2004 12:11:31) Stolt Skånsk. Sammahär typ. fast jag e inte född i skåne. vadå skånsk skåne ligger i sverige men dialekten är inte Som vi pratar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 99 % Gotlänning..min mormormormormor (äh,för jävligt många generationer sen) så kom hon från typ estland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 JAG ÄR HALV TURK OCH HALV SVENSK!!!!! GYLLE GYLLE (BETUDER HEJ DÅ PÅ TURKISKA) turk på burk eller? :Pnä jag skojjade bara!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Farmor e från finnelandet släktingar i österrike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muu Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 jag är helt svensk. alla i min släkt bor i sverige och ingen kommer från utlandet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) ja e människa :gitarr: och svensk Redigerat 22 Augusti 2004 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 dt var jiu en intressant iaktagelse själv är jag marsian... :lol: lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.