Pippo Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 jaja .. förlåt. <_< behöver du skriva det då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 (redigerat) PIPPO de va då sjutton va du alltid ska vara så negativ (hela tiden), sluta hacka hela tiden säger jag bara!!!! Jag är nog inte ennsam om den åsikten... Det är rätt irriterande kan jag lova! Jaja.. "Back to topic" Redigerat 21 Augusti 2004 av Halo_Master Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 PIPPO de va då sjutton va du alltid ska vara så negativ (hela tiden), sluta hacka hela tiden säger jag bara!!!! Jag är nog inte ennsam om den åsikten... Det är rätt irriterande kan jag lova! Jaja.. "Back to topic" jag instämmer...men var va vi??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Joo jusst de ja, bottar :D bungie har ju funderat på de men har inte gjort nån slutsats om de ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Joo jusst de ja, bottar :D bungie har ju funderat på de men har inte gjort nån slutsats om de ;) du härmar ju bara mig....... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 (Pippo @ 21/08-2004 16:57:35) Joo jusst de ja, bottar :D bungie har ju funderat på de men har inte gjort nån slutsats om de ;) du härmar ju bara mig....... <_< Vadå härmas ?? :angry: Ge upp o sluta hacka för hellvete... ok ? fattar du PIPPO ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Ni är ju offtopic hela tiden ohhhhhhh... BACK TO TOPIC..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Light Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Förlåt men jag blir så störd på hans hackande.. Jupp BACK TO TOPIC :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Fy f*n vad svårt det skulle vara och göra en bot egenteligen.. :rolleyes: .. Fast jag hoppas på det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Jaa de skulle vara svårt.... Rörelse, kläder, hår, personlighet... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wuurds Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 typ samma som på singel player... :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 mmm..kanske det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg