Jellyfish Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Tillbaka till tråden annars ger jag tusan i mej varenda en varningar. ;) Skämt å sido men seriöst, tillbaka till ämnet. Redigerat 14 Augusti 2004 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) Nu har Chihuahua ocå blivit mod :) märkte det först nu. Grattis :student: Redigerat 14 Augusti 2004 av Shanks Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Märkte det oxå idag blev medlem idag! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Märkte det oxå idag blev medlem idag! :) vadå märkte kännde du alla moderatorer <_< redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 trevligt atyt du e tillbaka draghon hoppas du e inne mycket nu :) .du har mej att ge varningar till harrdu tur får du ge mej min sista varning men back to the topic.allså jag tycker att jelly fich e en av det bästa modsen vi hafft! så ni som klagar på vad som hänt vorre få som dom tigger! har ni lärt er orden GLÖM ochFÖRLÅT TYDLIGEN INTE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 admin lägger in många nya moderatorer... men jag tycker han borde ta dem som vart med längst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag var med sen nån gång i fuskarna.nu. Visserligen hade forumet funnits ett tag redan då, men sammanlagt blir det nåt år. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 admin lägger in många nya moderatorer... men jag tycker han borde ta dem som vart med längst Som det tidigare konstaterats, man blir inte plockad på grund av hur länge man vart medlem. Läs den andra tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (Dannie @ 14/08-2004 18:31:57) admin lägger in många nya moderatorer... men jag tycker han borde ta dem som vart med längst Som det tidigare konstaterats, man blir inte plockad på grund av hur länge man vart medlem. Läs den andra tråden. nej, jag kan ju registrera mig och komma tillbaka om tio år. inte skulle jag vara mod för det...Skriv bra inlägg och spamma inte, en bra början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 ja men borde inte det vara så den som har anmält jätte mycket och haft koll på alt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag var med sen nån gång i fuskarna.nu. Visserligen hade forumet funnits ett tag redan då, men sammanlagt blir det nåt år. :) Grattis!!!... min Zelda Season mästare :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Mmm... Äntligen en moderator som... Ja... Hur ska jag formulera... Värdig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.