0013 Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Så du hatar alla andra Modz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jellyfish Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 (redigerat) ;) Vill hälsa Chihuaha välkommen till gänget. Tack till alla som uppskattar mej, riktigt roligt att läsa. Slår även ihop de två ämnena om nya moderatorer. Lite smidigare då. Redigerat 14 Augusti 2004 av Jellyfish Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 jag tycker att det är kul med nya moderatorer. Det enda man blir lite ledsen över det är ju att ingen moderator skriver nästan i trådarna.. De hänger liksom bara runt på fuska för att göra sin plikt som mod.. Låter som om det är en pina för dem att stanna kvar! De kanske gillar att bara låsa och dela ut varningar :P (joke) Skulle vara kul om man kunde se dem lite på Gamecube forumet, allmänt, poäng (göra tävlingar delta där och så) etc... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 får jag säga vad jag verkligen tycker?.tja, jag gör det! nu borde ni på fuska visa att det inte bara är ett par lydiga fjollor som kan bli mods(inget illa menat) ta nån som vart olydig som jag! jag tycker att jag e den rätta modsen jag fick varningar för vadå? dubbelpostning dumaste jag hört hörru she du kan väll inte bli mod för du har ju dubbelpostat ska ni ha nån som säger vad dom tycker jag e den rätta!ska ni ha nån som har vart här längre kan jag väll inte påstå att jag e den rätta......nån som e mycket aktiv på sidan då kan ni ge er på att jag e det!på 2 månader har jag skrivit över 800 inlägg! kan regel boken utantill men min chans att bli mod är uppbrunen i tusentals lågor så därför säger jag detta!.jellyfich chiuhuahua draghon ytterman suna dannie e skit bra mods men jag tycker jag e en värdig mod jag skulle kunna arbeta som både ytterman draghon sandra chiuhuahua och jelly fich jag e så aktiv skit i varningar nu visa att ni kan ta nån med varningar(ps.fråga:jag skulle inte kunna bli mods eller hur) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 får jag säga vad jag verkligen tycker?.tja, jag gör det! nu borde ni på fuska visa att det inte bara är ett par lydiga fjollor som kan bli mods(inget illa menat) ta nån som vart olydig som jag! jag tycker att jag e den rätta modsen jag fick varningar för vadå? dubbelpostning dumaste jag hört hörru she du kan väll inte bli mod för du har ju dubbelpostat ska ni ha nån som säger vad dom tycker jag e den rätta!ska ni ha nån som har vart här längre kan jag väll inte påstå att jag e den rätta......nån som e mycket aktiv på sidan då kan ni ge er på att jag e det!på 2 månader har jag skrivit över 800 inlägg! kan regel boken utantill men min chans att bli mod är uppbrunen i tusentals lågor så därför säger jag detta!.jellyfich chiuhuahua draghon ytterman suna dannie e skit bra mods men jag tycker jag e en värdig mod jag skulle kunna arbeta som både ytterman draghon sandra chiuhuahua och jelly fich jag e så aktiv skit i varningar nu visa att ni kan ta nån med varningar(ps.fråga:jag skulle inte kunna bli mods eller hur) Och en mod måste kunna stava dessutom. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 får jag säga vad jag verkligen tycker?.tja, jag gör det! nu borde ni på fuska visa att det inte bara är ett par lydiga fjollor som kan bli mods(inget illa menat) ta nån som vart olydig som jag! jag tycker att jag e den rätta modsen jag fick varningar för vadå? dubbelpostning dumaste jag hört hörru she du kan väll inte bli mod för du har ju dubbelpostat ska ni ha nån som säger vad dom tycker jag e den rätta!ska ni ha nån som har vart här längre kan jag väll inte påstå att jag e den rätta......nån som e mycket aktiv på sidan då kan ni ge er på att jag e det!på 2 månader har jag skrivit över 800 inlägg! kan regel boken utantill men min chans att bli mod är uppbrunen i tusentals lågor så därför säger jag detta!.jellyfich chiuhuahua draghon ytterman suna dannie e skit bra mods men jag tycker jag e en värdig mod jag skulle kunna arbeta som både ytterman draghon sandra chiuhuahua och jelly fich jag e så aktiv skit i varningar nu visa att ni kan ta nån med varningar(ps.fråga:jag skulle inte kunna bli mods eller hur) Jag menar inget illa nu men de flesta av dina STORA trådar som funnits har faktiskt blivit låsta av olika skäl! EN mod måste väl inte kunna stava bäst, bara han gör sitt jobb eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (Manga Master @ 15/08-2004 11:24:48) får jag säga vad jag verkligen tycker?.tja, jag gör det! nu borde ni på fuska visa att det inte bara är ett par lydiga fjollor som kan bli mods(inget illa menat) ta nån som vart olydig som jag! jag tycker att jag e den rätta modsen jag fick varningar för vadå? dubbelpostning dumaste jag hört hörru she du kan väll inte bli mod för du har ju dubbelpostat ska ni ha nån som säger vad dom tycker jag e den rätta!ska ni ha nån som har vart här längre kan jag väll inte påstå att jag e den rätta......nån som e mycket aktiv på sidan då kan ni ge er på att jag e det!på 2 månader har jag skrivit över 800 inlägg! kan regel boken utantill men min chans att bli mod är uppbrunen i tusentals lågor så därför säger jag detta!.jellyfich chiuhuahua draghon ytterman suna dannie e skit bra mods men jag tycker jag e en värdig mod jag skulle kunna arbeta som både ytterman draghon sandra chiuhuahua och jelly fich jag e så aktiv skit i varningar nu visa att ni kan ta nån med varningar(ps.fråga:jag skulle inte kunna bli mods eller hur) Jag menar inget illa nu men de flesta av dina STORA trådar som funnits har faktiskt blivit låsta av olika skäl! EN mod måste väl inte kunna stava bäst, bara han gör sitt jobb eller? 0010 skulle INTE passa som Mod. Med inläggen har det varit mycket SPAM! :angry: Jag tycker inte alls att du är en värdig mod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) får jag säga vad jag verkligen tycker?.tja, jag gör det! nu borde ni på fuska visa att det inte bara är ett par lydiga fjollor som kan bli mods(inget illa menat) ta nån som vart olydig som jag! jag tycker att jag e den rätta modsen jag fick varningar för vadå? dubbelpostning dumaste jag hört hörru she du kan väll inte bli mod för du har ju dubbelpostat ska ni ha nån som säger vad dom tycker jag e den rätta!ska ni ha nån som har vart här längre kan jag väll inte påstå att jag e den rätta......nån som e mycket aktiv på sidan då kan ni ge er på att jag e det!på 2 månader har jag skrivit över 800 inlägg! kan regel boken utantill men min chans att bli mod är uppbrunen i tusentals lågor så därför säger jag detta!.jellyfich chiuhuahua draghon ytterman suna dannie e skit bra mods men jag tycker jag e en värdig mod jag skulle kunna arbeta som både ytterman draghon sandra chiuhuahua och jelly fich jag e så aktiv skit i varningar nu visa att ni kan ta nån med varningar(ps.fråga:jag skulle inte kunna bli mods eller hur) Okej... Jag säger såhära... Till och med jag skulle vara mer värdig mod än du. Redigerat 15 Augusti 2004 av Kanji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 vad har ni emot mej egentligen jag skriver allt på word nu! men det står att det är fel men fattar inte vad som är fel så vad har ni emot mej lixom alla verkar ha nånting emot mej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 vad har ni emot mej egentligen jag skriver allt på word nu! men det står att det är fel men fattar inte vad som är fel så vad har ni emot mej lixom alla verkar ha nånting emot mej. Är inte DU svensk då? :huh: Men det är dina trådar utan poäng. Jag vet inte hur många trådar om ädelstenen du har. Men det är för många. Varför skulle du förtjäna att bli moderator? Förklara det först. Jag ser ingen anledning till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 #21 tycker ju att jag ska vara Mod. Så varför inte 0010? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 #21 tycker ju att jag ska vara Mod. Så varför inte 0010? Jag har inte sagt att jag vill att du ska vara mod. Du är dock tusen gånger mer lämpad än 0010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.