0013 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (# 21 @ 15/08-2004 21:13:53) Tror ni inte att 0010 kunnat ljugit om det då? Då han/hon använder SAMMA MSN. <_< Jaaaa. Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jellyfish? Mod? :blink: En som angriper ens politiska åsikter via PM? :blink: :blink: :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Bobby, han har bett om förlåtelse om detta nu... Jag tror att Jelly kommer vara en av de bästa modsen nu! Jag har en känsla av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Du kan skriva med båda och skriva att ni samalar till ett g forum till sammans så skickar du alla poängen till ena användaren! ett skäl. Jag VET att Neko och #21 inte är dubbel användare! De gillar ju helt olika saker! det är ganska lätt att fejka på internet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det är det inte alls! Min kompis loggade in hos mig en gång så skulle jag skriva med min så skrev jag med hans och tvärt om... Tillslut så fixade jag så att det bara var jag som gick in på min dator! Han fick inte gå in mer! Det är inte så lätt som alla tror liksom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 okej nu vet jag varför #21 inte gillar mej vad har ni andtra emot mej då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 okej nu vet jag varför #21 inte gillar mej vad har ni andtra emot mej då? jag gillar dig.... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (Boiuthh @ 15/08-2004 23:45:51) Du kan skriva med båda och skriva att ni samalar till ett g forum till sammans så skickar du alla poängen till ena användaren! ett skäl. Jag VET att Neko och #21 inte är dubbel användare! De gillar ju helt olika saker! det är ganska lätt att fejka på internet! Admin kan kontrollera vilka som använder samma dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 han kom på mig för ett tag sen...... :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 men egentligen... vad spelar det för roll om man har två användare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Man kan skriva nmed båda i samma tråd så skickar man poäng till den ena användare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Håll er till ämnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.