Tilda Skrivet 14 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2004 Jag har Precis klarat Jabu Jabus Belly och räddar Zora Prinsessan! Sen fick jag Ocarina og time av prinsessan! Och sen sa dom att jag skulle gå till Kokiri Staden men vad ska man göra där? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har Precis klarat Jabu Jabus Belly och räddar Zora Prinsessan! Sen fick jag Ocarina og time av prinsessan! Och sen sa dom att jag skulle gå till Kokiri Staden men vad ska man göra där? Är du stor nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Japp! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Japp! :D Du ska gå till Lost woods. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ja men man ska typ köpa nått först i Kokiri Village.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Kan nån hjälpa mig ir? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ja men man ska typ köpa nått först i Kokiri Village.. Nej! :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ok men hur ska man räda Sara då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) ok men hur ska man räda Sara då?Saria är i sacred helm (tror jag det var det hette) som ligger i Lost wood. Redigerat 15 Augusti 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 kan du guida mig dit från Hemstaden kommer inte ihåg vad den heter! :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) kan du guida mig dit från Hemstaden kommer inte ihåg vad den heter! :visslar:Kokiri Forest?, det var länge sen jag spelade men jag vet att det är uppe på en kulle man ska gå in i öppningen där så kommer man till et rum med tre öppningar gå in i den öppningen som är helt mörk så kommer du till ett nytt rum gör samma sak där och så vidare. I ett rum så kommer en pojke/flick stå framför den rätta gången sjung sången för Pojken/Flickan och fortsätt. ;) Redigerat 15 Augusti 2004 av Master_Link Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 du menar i Lost Woods? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg