Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Är det ingen som kan den rätta vägen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Är det ingen som kan den rätta vägen? Gå in i öppningen som är mörk och på den sista är alla ljusa då ska du ta vänster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Är det ingen som kan den rätta vägen? Jo, jag. Gå in och sen är det höger, vänster, höger, vänster, rakt fram, vänster, höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Ser man Sara då? Och Shiek säger att man behöver nånting så han säger att man ska gå till Kokiri Village, och om man tittar på kartan e det en röd pil som blinkar varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Ser man Sara då? Och Shiek säger att man behöver nånting så han säger att man ska gå till Kokiri Village, och om man tittar på kartan e det en röd pil som blinkar varför? Nej, Sheik säger att man ska gå till KAKARIKO Village. Du måste skilja mellan dem. Om du går till kyrkogården där så ser du att det är blommor framför en av gravarna. Dra bort den gravstenen och hoppa ner. Rejsa mot Dampé. Om du klarar det får du hookshot som du behöver för att komma in i Forest Temple. Sen ska du till Lost Woods och gå vägen som jag beskrev. Saria kommer inte att vara där. Du ska in i Forest Temple istället. Den röda pilen som blinkar på kartan har med en side quest att göra. Du kan göra hela den efter att du klarat Ice Cavern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cwsun Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 om du kan sarias sång ska du gå samma väg som pilarna i sången visar. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 om du kan sarias sång ska du gå samma väg som pilarna i sången visar. :gitarr: Nej, det är det väl inte? Sången är väl ner, höger, vänster, ner, höger, vänster? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har percis fått HookShot och är kvar där man körde racet med det där spöket! Sen gick jag in i ett rum där det är två klossar och dörren låstes vad ska man göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har percis fått HookShot och är kvar där man körde racet med det där spöket! Sen gick jag in i ett rum där det är två klossar och dörren låstes vad ska man göra? Sjunga sång of time framför klossarna. Du frågade om du skulle KÖPA något i Kakariko village inte hämta något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har percis fått HookShot och är kvar där man körde racet med det där spöket! Sen gick jag in i ett rum där det är två klossar och dörren låstes vad ska man göra? Du kommer att stöta på fler såna där stenblock i spelet. Varje gång ska du spela Song of Time. (Om du trycker z och sen c-upp när Navi blir grön vid ett sånt block säger hon: "This is the same inscription that's on the Door of Time" eller nåt sånt.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 aa jag vet! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 aa jag vet! :D Okej. Men du frågade ju, så då svarade vi :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg