Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nu har det kommit en bok som heter barry trotter det är harry potter med ett frågetecken i huvudet istället för blixtärett och går i håjwarts och den är skriven av ik powling istället för jk.rowling sjukt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Det är parodi på Harry Potter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 nu har det kommit en bok som heter barry trotter det är harry potter med ett frågetecken i huvudet istället för blixtärett och går i håjwarts och den är skriven av ik powling istället för jk.rowling sjukt va? De förolämpar JK.Rowling. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Att bli parodierad i en "egen" bok är nog det största som kan hända. B) Jag skulle vara stolt över det. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag ska köpa den boken och sen så finns det en bok vid namn Härsken på Ringen och det är en parodi av Sagan om ringen (ganska uppenbart) Men jag fattar inte vad det är för fel på parodier? det är ju roligt att först läsa vanliga och sen läsa parodin,sen kollar man vilken man tycker var roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 wow det finns folk som läser tönt böcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag ska köpa den boken och sen så finns det en bok vid namn Härsken på Ringen och det är en parodi av Sagan om ringen (ganska uppenbart) Men jag fattar inte vad det är för fel på parodier? det är ju roligt att först läsa vanliga och sen läsa parodin,sen kollar man vilken man tycker var roligast. Bored of the Rings. Finns det en som heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jag läste en parodi på sagan om ringen som hette Härsken på ringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Hähä, tycker det är kul att man gör parodier på såna böcker. har inte läst nån, funderar på att leta upp Härsken på ringen, den verkar skojig. Men vad gäller harry potter-parodin så tycker jag bara det är bra att nån äntligen driver med den boken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst anubis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 allså barry trotter var ganska kul!ch sen finns ju pippi kortströmp och och emil i glömmeberga hahaha!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Vem är det som gör så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Var kann man köpa den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.