Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Såg första filmen... den sög...Är FF f*n men den sög ändå... hade aldrig trott att square kunde göra så dåliga filmer.... Hoppas dem förbättrat sig sen sist... Citera
Gäst Soffan Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Det har dom nog :) Hoppas dom gör en film om 8:an också! Citera
epaaj Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Den nya Filmen som kommer nog vid 2005 heter: Final Fantasy VII Advent Child. Handlar om slutet av 7:an men sephirot lever och man får se en massa coola stridscener. Man får hoppas det inte bara blir för oseriöst :) Den första filmen sög som red sa och den handlar inte ett dugg om FF. Förutom i 8:an så ser alla "hjältarna" den :P Ganska kul när man läser det men det är nog fel forum tror jag? det där med att sephirot lever är väl bara ett rykte, ingen vet om det stämmer. Citera
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 (cloud @ 16/08-2004 18:08:06) Den nya Filmen som kommer nog vid 2005 heter: Final Fantasy VII Advent Child. Handlar om slutet av 7:an men sephirot lever och man får se en massa coola stridscener. Man får hoppas det inte bara blir för oseriöst :) Den första filmen sög som red sa och den handlar inte ett dugg om FF. Förutom i 8:an så ser alla "hjältarna" den :P Ganska kul när man läser det men det är nog fel forum tror jag? det där med att sephirot lever är väl bara ett rykte, ingen vet om det stämmer. Ja.. Det är nog det men man ser ju honom i trailern. Kanske han är ett spöke eller något sånt men jag har för mig att han återupplivades. Men vi får se :) Citera
XezoN Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Cloud jag sa ju att dt e ett rykte...... Citera
dragon_66 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 kommer någon från x2 elller tactics advance att va me i den filmen? ps föra final fantasy filmen hade ingen med något från spelen att göra <_< Citera
XezoN Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 finns dt trailer? visste inte d men nån som kan ge sida? Citera
Gaara of the Desert Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 Du cloud du har en avatar bild på cloud från den nya ff-filmen eller hur? I så fall vet vi hur han ser ut :P .Jag vet varför han ser så ledsen ut för att airith har blivit mördad av sephiroth ;) Citera
XezoN Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 shit inte jag heller e aerith hon som va me i Kingdom Hearts va? Citera
epaaj Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 finns dt trailer? visste inte d men nån som kan ge sida? vill du se en trailer? båda är samma fast den ena är det bättre kvalite på » E3 trailer (GREAT!! quality) 34,12 mb <--- Bäst kvalite! » E3 trailer (good quality) 25,61 mb Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.