Gäst max99 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 men varför dödar Sepiroth aerith för???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 han känner för det väl :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 men varför dödar Sepiroth aerith för???? han kanske är rädd att hon ska stoppa honom med sin "white materia" / "holy" eller vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 ja men lite taskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 aa haha typ som om max99 skulle stoppa mig me sin nya cykel i nån tävling så ska jag då mörda honom :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 hahaha!!! jo ungefär! :lol: jag tar inte detta som ett påhopp men akta moderatorer kanske gör det.. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Mmm..Man borde ta det lungt med moderater skärsilt med dannie men vi är ändo vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja men jag ba skämta <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Denna tråd åker alldeles ut från relsen men som sagt.. Alla från VII är med i AC. Men det kommer väl inte bli så mycket kärlek eller så i denna film och det är klart att Sephirot och Cloud är med! Alla andra karaktärer tror jag med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Denna tråd åker alldeles ut från relsen men som sagt.. Alla från VII är med i AC. Men det kommer väl inte bli så mycket kärlek eller så i denna film och det är klart att Sephirot och Cloud är med! Alla andra karaktärer tror jag med! Så sant som det är sagt... Försök hålla er till tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XezoN Skrivet 20 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 kan ej så mycket om FF men e Sepiroth den onda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.