Gaara of the Desert Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 :huh: Japp,eftersom han mördar den godes flickvän airith och hon är med i kh så jag fattr inte hur dom kommit på att göra så det är ju helt utanför storyn om hon är med eftersom hon blev mördad :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 dom behövde väl nån karaktär bara... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Lol men ändå jag vet jag har sett en bild på google att sephiroth sticker ett svärd rakt igenom henne :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 24 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2004 Ja det spruta blod fast dom tog bort den såg den när jag var typ 8 år är tio nu så att så länge sen var det ju inte :bah: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 25 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2004 hehe mysigt me blod eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Den nya Filmen som kommer nog vid 2005 heter: Final Fantasy VII Advent Child. Handlar om slutet av 7:an men sephirot lever och man får se en massa coola stridscener. Man får hoppas det inte bara blir för oseriöst :) Den första filmen sög som red sa och den handlar inte ett dugg om FF. Förutom i 8:an så ser alla "hjältarna" den :P Ganska kul när man läser det men det är nog fel forum tror jag? advent children inte child :angry: vincet,barret är också med i filmen....och lite mer. final fantasy filmen som har kommit är f*n en av dom sämsta filmerna jag har sett eftersom den har inte ett piss med att göra med spelen...bara namnet... :angry: och ja detta är nog fel forum :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Japp det är fel forum! Gå in på film flytta det här ämnet så kommer fler att nappa på tråden och den här tråden tar bara plats så flytta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolman-1992 Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 När kom du in i bilden :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
diablofire Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 tror inte de kommer bli succe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaara of the Desert Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Not me ether i think it will be great but am......It will sure have many fans and stuff but....Jag tror inte att det blir nån succe´ heller. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 Det har redan kommit en FInal Fantasy film. För några år sen. Det blev en flopp haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.