waddis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 När man väljer att ha en lastbil med släp i Nice så får man inte släpet! Finns det något ställe man kan hämta ett släp eller ska det bara vara såhär ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Man får väl visst ett släp i Nice? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 finns det latsbil med släp :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
waddis Skrivet 15 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 men vart finns släpen ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 för mig med jag väljer take a ride sen så väljer jag en lastbil med släp sen när jag spelar så finns den inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jag får släpp ibland är dom bakom en eller gömda i nån gränd i närheten B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ronny Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 släpet fins en liten bit bakom lastbilen bara man kollar bakom sig så syns den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 jag får släpp ibland är dom bakom en eller gömda i nån gränd i närheten B) Eller så står den parkerad på en gård eller dylikt... Det är bara att kolla runt lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wångö Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 släpet står bakom lastbilen om du bakar nåra meter... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg