Offline Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Jag har photoshop 7.0 (svenska) och imageready 7.0 (svenska) och jag vill lära mej att göra animeringar! kan ni berätta hur man gör i enkla steg för steg förklaringar..? (t.ex. 1. blabla 2. bla bla osv) och jag vill att ni förklarar på det sättet man förklarar något för treåringar! (då fattar man iaf :P) kom gärna med bilder hur man gör..sen när någon har fixat en guide så kan man ju visa upp animeringar man har gjort :)
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Jag hadde också tänkt och göra en sån här tråd. ;) Men green devil var snabbare. :rolleyes: Jag har också Pohtoshop 7.0 (svensk version) samt Image ready 7.0 (svensk version) Så om det är nån som vet så kan ni väll skriva aå aom Green devil förklarade. ;)
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Ehh... rita en bild och med lite magi så rör den på sig... super enkelt... Jag har ingen aning om hur man gör...
Rullis Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 det e inte så super enkelt utan tutorial elelr nåt sånt.
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 gör så här: 1. ta ett ritblock 2. klipp ner det i lika stora bitar 3. rita olika bilder på dom.. dom ska vara väldigt lika 4. rita dom så att dom gör olika saker 5. Sätt ihop dom i en knippe och "bläddra" snabbt igenom dom!
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Ja... så kan man oxå göra... Tänk vilka underverk man kan göra UTAN datorer....
Boiuthh Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Ja... så kan man oxå göra... Tänk vilka underverk man kan göra UTAN datorer.... ja, man får tänka på hur det var innan datorns tid
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Då ritade man bilder på väggen och så sprang man skit fort så såg det ut som om bilderna på väggerna rörde sig! Det finns en tutorial på... Leta på www.google.com efter Image ready tutorial.. Kanske ni hittar något!
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Då ritade man bilder på väggen och så sprang man skit fort så såg det ut som om bilderna på väggerna rörde sig! Det finns en tutorial på... Leta på www.google.com efter Image ready tutorial.. Kanske ni hittar något! då får man ju inte på svenska versionen.
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 No Fear har hittat en bugg i systemet.... Du är ju Da EnglishMaster... Behöver du det verkligen på Svenska?
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 ja hällst det är faktiskt rätt så jobbig att slå upp ord i en ordbok, som sedan visar sig vara gramatikfel, och ska sedan vara ett helt annat ord. :huh: och på pohtoshop kan det ju vara ord som man aldrig har hört talas om.
Manga Master Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Skrivet 15 Augusti 2004 Ni kan ju trycka i knappen sök sidor på svenska eller sök sidor från sverige! PS. Det ska vara www.google.se isåfall
Rekommendera inlägg