Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 (redigerat) Nej, det fanns inga sidor där som det fanns svenska tutorials på. Redigerat 15 Augusti 2004 av No Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jobbigt... Kankse går att köpa? Eller så kan man läsa handboken som är tre kilo tjock... Du hittar enkelt allt du vill veta... inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Jobbigt... Kankse går att köpa? Eller så kan man läsa handboken som är tre kilo tjock... Du hittar enkelt allt du vill veta... inte... det står ingenting i hanboken om animering, det står bara nånting om piccollo eller liknande :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 Piccollo är detsamma som bellboy eller roomservice... Jag tror du läser på Italienska.... Annars var det den mest käse Handbok jag någonsin hört talas om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 ok för väldig enkel rullande text: 1.öpna ett nytt dokument 2.skriv nått på den 3. sätt texte på höger/vänster kanten 4. tryck på image ready 5.i animation rutan tryck på...äh :blink: vad hette det...det är ett liten ikon under bilden i rutan på ett litet papper. då ska dekomma fram en likadan bild bredvid i animationsrutan...äh...hoppas ni fattar 6.använd mow tool och dra texten till höger/vänsterkanten(beroende på var den sitter)då ska man se det på bild två(som vi skapa nys) i animations rutan sen trycker du på...ja bredvid papperikonen är det en ikon med bollar på en rad där trycker du 7.välg hur många bilder du vill ha 5-10 räcker gott och väl på en 125x125pixel bild 8.tryck på play knappen i animations rutan och du ser på bilden hur texten åker åt höger/vänster hoppas du förstår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag förstod dem först 2 raderna :unsure: . På 5:an menar du väll Dupplicera lager ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 :o You've lost me! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 15 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2004 jag förstod dem först 2 raderna :unsure: . På 5:an menar du väll Dupplicera lager ;) nej jag kan fixa namnen senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (No Fear @ 16/08-2004 00:05:46) Då ritade man bilder på väggen och så sprang man skit fort så såg det ut som om bilderna på väggerna rörde sig! Det finns en tutorial på... Leta på www.google.com efter Image ready tutorial.. Kanske ni hittar något! då får man ju inte på svenska versionen. du,så du vet så har jag oxå svenska,och jag har kommit på oliak grejer,det gör du oxå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 16 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Men Herregud männskor! Ni e f*n MÄSTARE på att spamma! Tack _zoro_, jag fattate faktiskt din beskrivning! :P (jag kom på lite av detdär igår när jag lekte med ImageReady) No Fear, du hör av dej om du kommer på hur man gör något annat? skulle vara väldigt tacksam om du gjorde det :rolleyes: Kan ingen beskriva hur man gör "blinkande" text? (swedish please :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Låst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg