Rullis Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Mest känd som Silver Star tror jag :) mina namn : Baby Luigi - Silver Star - Ruffy - Shanks har tänkt att byta tillbax till Silver Star,men en heter ju det :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mew Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 golden mew <>the one and only Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MMX Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Har bara haft 2 namn MegamanX POWA och detta MMX (Mega ManX gillar MMX bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 hete i fuskarna.nu Cobra en Silvermew Goldenmew var känd i Goldenmew därför jag hade den hela tiden sen fuska.se hade jag kvar den ett tag sen byte jag till Kakanrott sen BardocK sen Thunder-pikachu då var jag känd mest mest i den.men nu är jag 0012 ville härma 0013 0011 0014 hehe <_< . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 När jag ser dej anubis tänker jag bara "japanen" för det är så jag minns dej, bra va?^^ Jag har haft Finaly_man hela tiden, ser ingen anledning till att byta, ingen har frågat ir klagat också så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag har hetat Ratchet sedan jag blev medlemm och jag byter inte på ett bra tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (Kakanrott @ 16/08-2004 15:01:59) umm få se KLPA (kallad legendaren av två pers vete f*n varför :blink: ) o nu Uzamaki Naruto :P Fbk Rulez har du också hetat minns jag ;) just j*vlar det gjorde jag också :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag har hetat: Kanji-Thoridahs sedan Accursed sedan Kanji... Är nog mest känd som Kanji. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag har bara hetat Uzama :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 ehh.. anubis eller vad du heter.. varför byter du namn hela tiden för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.