Gäst henke37 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Det var min ide. Regeln är: bifoga inte filer för skojs skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 vilken värdelös idé enligt mig..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 NÄR klassas det som onödigt syfte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Okeeej?!? vadå post huntar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Onödigt=tillför inte något till diskutionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 I Photoshoptrådar, avatartävlingar, bannertävlingar m.m. är det väl tillåtet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Varför inte för skojs skull? Det blir väl kul men kanske inte för ofta. Exe: Ett ämne är fullt med bifogade bilder och det inte är seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst henke37 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) om tråden motiverar bifogade filer är det tillåtet. Inkluderar gör en bild åt mig trådar. Redigerat 16 Augusti 2004 av henke37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Det var min ide. Regeln är: bifoga inte filer för skojs skull. jag tycker att det är en mycket bra ide på en regelså slipper man alla som bara läögger in en helt onödig bild i en tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Det är väl om man t.ex. svarar i en helt vanlig tråd. T.ex. "När börjar eran skola?" Därpå svarar man och bifogar en bild på en gris eller annat som inte ens rör ämnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 Jag tycker det är en dålig idé Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2004 (redigerat) Det var min ide. Regeln är: bifoga inte filer för skojs skull.Ja, väldigt bra. Redigerat 28 Augusti 2004 av Master_Link Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.