Boffaroffe Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 nu har dem uppdaterat reglerna. Det blev §1.23 Citera
Manga Master Skrivet 16 Augusti 2004 Rapport Skrivet 16 Augusti 2004 Varför är ni alla så negativa? Om det är en tråd om skolan så skriver man. Skolan var ju bra. Så bifogar man en bild på en dator. Detta har ju inget med saken att göra liksom! Alltså helt onödigt! Citera
Ratchet Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Skrivet 17 Augusti 2004 Jag fattar syftet men jag tycker att den var ganska så dålig! Citera
finaly_man Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Eftersom detta inte är något problem är det onödigt att ta upp det just nu, eller...frågan kan disskuteras evigt. Jag bryr mej inte alls. Citera
Boffaroffe Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Skrivet 19 Augusti 2004 Eftersom detta inte är något problem är det onödigt att ta upp det just nu, eller...frågan kan disskuteras evigt. Jag bryr mej inte alls. håller med dig. bryr mig inte, eftersom jag aldrig bryter mot den regeln -_- Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.