Hoppa till innehåll

Zelda, The Ocarina Of Time


thps4

Rekommendera inlägg

1. hur blir man stor/vuxen?

 

 

2. hur får man en häst i son son?

Man blir stor när man har fått alla tre spiritual stones, som man får när man klarat de tre första bossarna. Prinsessan Zelda kastar Ocarina of time i floden, man ska dyka ner och hämta den, sen går man till temple of time och spelar song of time. Sen ska man dra ur ett svärd ur en sten, och då blir man stor... Hur man får hästen vet jag inte för det har jag inte gjort än.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

när du är stor så ska du gå till Lon Lon Ranch och be Ingo om att få rida ( han står vid hagen) så ska du spela Epona's song hoppa upp på henne och gå fram till Inga och prata men honom. och då ska du tävla med honom och då ska du vinna över honom och då stänger han in dig och då ska du hoppa över en kant och du har hästen så du viner den kan man säga

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok.. tack! föresten när man är i kiriki byn eller vad det heter så ska man samla kycklingar till en tjej.. jag har hittat alla utom en! fast jag vet att den sista är i nån by som heter någon ting med river.. men jag kommer inte dit för att 3 stenar blockar vägen hut gör jag?!

 

 

tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*harkel*

det är såklart inte den. få se nu

1. en en låda

2. om du fortsätter upp för den trappen som är vid lådan så finner du en till :)

3. brevid tjejen ungefär

4. vid spindellhuset. där du måste ha en höna för att kunna "flyga"över.

5. den här finner du om du går upp för trappan som är bakom brunnen och när den "vägen" tar slut så hoppar du upp på stagetet och hoppar över till det andra staketet. jag vet itne om man behöver en höna tror att dte ska gå ändå ;)

det var alla 5 de :lol:

lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Spirtual
(Master_Link @ 16/08-2004 19:02:51)

1. hur blir man stor/vuxen?

 

 

2. hur får man en häst i son son?

Hästen får man när man klarat ett race i lon lon ranch. ;)

Två st. :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...