Kevve Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 hur klrar man bibloteket hur hittar man den gylene dörren hur får man hogwarts historia hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 December 2003 Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 där bredvid det bibloteket som nåra spöken är bredvid den dörren finns det en annan dör åt höger gå in där så då kan du fortsätta jag har klarat hela spelet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oOlillajagOo Skrivet 13 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Juli 2004 hjälp! jag kan inte klara av basilisken.... man ska ju sikta på triangeln och sen när jag kastar flipendo så dör den inte :angry: ,fast den ser ut att dö för det är blixtar runt.... jag fattar inte vad man ska göra... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 15 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2004 inte jag heller har fastnat på den... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 Juli 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 :angry: tryckpå selekt max99 sen avsluta dagen en kompis gorde det ps. hur kommer jag förbi slytherhins prefekter efter att jag har varit goyle det går inte :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 vad menar du? ska jag låta en kompis göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vincent_spider Skrivet 24 Juli 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Juli 2004 ehh köp trean !! :huh: en sak till köp spiderman 2 mkt bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg