finaly_man Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Vissa börjar 4:an ir 7:an som jag tycker dom största "händelser" inom skolan. 4:an innebär mellanstadiett och 7:an högstadiett. För mej kommer 7:an vara mest händelserik för kompisarna och dom nya ämnernas skull. Imorgon sitter jag i skolan vid denna tiden, kanske på föran första kemiundervisning. Ca 10 nya lärare, 2-3nya ämnen. Extremt super spännande ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Extremt Boring är det ända jag kan säga PS,Jag ska börja 7:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag 5:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 högstadiet är ett h*lvete.. tro mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Imorron börjar jag 4:an littet pirr i magen för att man har 25 engelska glosor/veckan snacka om mycke... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 äh vill man bli lika bra på engelska som mig så får man ju plugga på... :rolleyes: Ne, bara skoja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 sjuan börjar jag i o_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jag börjar 8an MATTEN är SKIT svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst feeling2bad Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag börjar skolan på måndag börjar 7:an kul när thesims 2 kommer ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black & white Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 (redigerat) Jag började sjuan igår :P Redigerat 17 Augusti 2004 av Black & white Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 börjar 8:an på måndag =/ finaly_man, jag ska oxå ha kemi då..vi hade bara fysik och bioligi i 7:an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 asså en sak till som jag klämmer ut nu.... matte suger hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.