Kexx3 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Yeah. That's me Ta och Skärp dig med det då!Det där är en sak som du inte ska vara stolt över <_< Och het ditt eget namn istället <_< Hur kul tror du det är för ness~??+Jag tror inte en sekund på att ness~ har hetat ditt namn och om han har det så var det säkert du som börja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 VARFÖR TROR DU JAG FINNS PÅ JORDEN DÅ?!! BRINGA LYCKA ÅT FOLKET??!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Inte för dig kanske... Inte för någon. :angry: Tyvärr (?) så har du fått forumet mot dig, som Anubis fick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Woooow. f*n va grym jag E! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ta en skärmdump när 0013 kallas sej Ness~ så polisanmäls han, jag tror många har fått sadism mot dej 0013. (sarkasm kanske det heter) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Woooow. f*n va grym jag E! Ge upp 0013 :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Ok jag slayat fakenicka då... Men inte j*vlas :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Woooow. f*n va grym jag E! Lägg av va..?Du är inte kung,men det verkar som du tror det,och om nån här hade vart det så hade du varit den sista dom tänkt på Och du verkar tro att allt du gör är positivt men det är det inte så TA OCH GE UPP! 0 Varningar?! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Bra jobbat... Om ngn ser 0013 fake'a mitt namn igen, var snälla och ta en print screen och kontakta mig via pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 (redigerat) Ja? Jag har fått massa skärpningar. Men nu sak jag skärpa mig och inte j*vlas på Fuska. Ness~: Jag är permanent bannad så... Redigerat 27 Augusti 2004 av 0013 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Permanent avstängd? Permanent är väl någonting man gör med håret? Permanenta håret? Så du har fått varningar/ nån avstängning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 27 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2004 Permanent Bannad=Bannad får äver(käften <_<) 0 varningar 0 Avstängningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.