admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Som sagt i chatten så blir man avstängd från chatten isåfall. Visst kan de föreligga att man blir varnad men då kan jag lova dig att det kommer finnas starka skäl och att vi kan isåfall binda ihop användaren i forumet med den på chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Nu kan jag gå in :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 kommigen alla gå in på fuska chatten nu !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Härlig chatt :P (hur ändras smiliesarna på sidan -_-. mods eller?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 admin går in i invisionpowerboard och lägger till nytt, te.x smileys då. Jag har brandvägg, men det är inte problemet. Jag har laddat hem det Java som finns på denna länk: http://www.fuska.se/chatt/ men det funkar inte. Super jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Säker på attd et inte finns virus det man ladar ner så att man kan installera in Java elelr vad det hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 admin går in i invisionpowerboard och lägger till nytt, te.x smileys då. Jag har brandvägg, men det är inte problemet. Jag har laddat hem det Java som finns på denna länk: http://www.fuska.se/chatt/ men det funkar inte. Super jobbigt. Vad händer då? Vad för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
siyt 2 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jätte bra!!!!!!! men när jag skrev siyt 2 som mitt namn så blev det siyt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 jag kan inte komma in har java men vart fixar man brandvägg :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Du behöver ingen brandvägg för att komma in. Det är t.om bättre om du inte har en då den inte kan blockera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 hur kammer man in annars jag har java :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 17 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2004 Jätte bra!!!!!!! men när jag skrev siyt 2 som mitt namn så blev det siyt Skriv siyt_2 istället. B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.