Paradox Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Som sagt när ni går in i chatten och om ingen snackar så stanna där inne en stund så kommer det alltid någon ;) Och har ni på datorn hela dagen så gå in på chatten och minimera den så länge så tar ni upp den när ni är sugna på att chatta lite ;) Så gör jag ofta det är därför jag heter H4xx0R|away <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 10 minuter kvar!!! Någon!!! Unbanna mig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 (redigerat) Snälla Admin. Ta bort blaffan som flyger upp i mitten av skärmen så fort man trycker på något. :angry: Du har ju lagt upp en länk dit i högra hörnet. Håll dig till den. Redigerat 22 Augusti 2004 av # 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 22 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 Tillfällig länk som skulle ligga uppe runt 13.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Chatten är jätte bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 jätte bra :lol: :lol: :lol: den är bättre den gamlla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Chatten e grymt bra mycket bättre än den gamla ( tycker ja ) :lol: :lol: :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Kan nån printa, för jag kan inte se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 va menar du Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Kan nån printa, för jag kan inte se den. gå bara in på www.fuska.se/chattAnnars hittar du den på start sidan bredvid forum och filarkiv och allt sånt llångt till vänster tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
finaly_man Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Fräck du var, tror du inte jag inte hittar chatten kanske ¤.¤ Hela tråden handlar ju om chatten, så jag frågar ju om nån kunde printa när den har chatten öppen, för jag kan inte komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 23 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2004 Hur ska jag veta det?! Specifikera dig mer i dina frågor! Chatten är grym annars. Dock för lite folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.