mario 357 Skrivet 14 Augusti 2005 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2005 jag tyckte ochså att det var intresant :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 13 September 2005 Rapport Dela Skrivet 13 September 2005 mm kul att få veta hur sony gav sig in på spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadow of Darkness Skrivet 16 September 2005 Rapport Dela Skrivet 16 September 2005 Hur bortskämda är en del igentligen?! :blink: Att testa spelet skulle jag aldrig göra om det skulle vara oöppnad. Skulle lätt haft kvar det och kanske sålt det, det är ju högt samlarvärde på dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 19 September 2005 Rapport Dela Skrivet 19 September 2005 Vet någon här hur mycket ett av dom där spelen kan vara värda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 25 September 2005 Rapport Dela Skrivet 25 September 2005 de va rätt intressant att läsa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
megahunter Skrivet 21 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2005 hanhar ju tagit det från club nintendo ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 22 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2005 värdet???? skulle gissa på ett par hundralappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 29 Oktober 2005 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2005 Intressant artikel! Jag hade aldrig hört talas om dom spelen före. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg