Mezox Skrivet 28 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2004 (Xade @ 27/08-2004 23:03:55) visste inte var jag skulle skriva den annars skriv inte alls då... vem bryr sig om dem 3 spelen Jag! <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 jag tyckte också det var rätt intressant Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 jag tyckte också det var rätt intressant Då var det väl fler än mig som tyckte så. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Intressant men jag fattade inte så mycket av det..bara slarvläste :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Intressant men jag fattade inte så mycket av det..bara slarvläste :P Men hur kan du då veta att det var intressant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag läste men asså snabbt å slarvigt bara :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 29 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2004 Jag läste men asså snabbt å slarvigt bara :blink: Aha. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Black Shadow Skrivet 1 September 2004 Rapport Dela Skrivet 1 September 2004 Stackars Nintendo..... Men det var kul att veta! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 typiskt nintendo först philpsoch nu har idioterna gjort den skit usla consolen gamecube ännu en mörk tid för nintendo om ni frågar mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 Jag blir så arg på Philips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 typiskt nintendo först philpsoch nu har idioterna gjort den skit usla consolen gamecube ännu en mörk tid för nintendo om ni frågar mig Men Game cube är väl ändå bättre än de här? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 September 2004 Rapport Dela Skrivet 2 September 2004 (ouagadougo @ 02/09-2004 19:21:04) typiskt nintendo först philpsoch nu har idioterna gjort den skit usla consolen gamecube ännu en mörk tid för nintendo om ni frågar mig Men Game cube är väl ändå bättre än de här? 101%, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg