0013 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Nej det var den andra.Den med ölflaskor sen en bäbis med blod som kommer eller vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 GUD FY f*n VAD RÄDD JAG BLEV DDDARRRAAAAARR ÄN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
norrath Skrivet 31 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2004 fy f*n höll på att skita ner mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 As bra asså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 HAhaha, ´blev skit rädd ! , !! hahaha, jag hoppade typp 10 meter upp från datastolen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 har sett en liknade och värst av allt,morsan och farsan lurade på mig den när jag typ var 8,9 då skulle man leta efter spår av en död tant och då kom den där skriket-figuren upp(en tavla heter skriket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 pappa gillar sånna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 17 November 2004 Rapport Dela Skrivet 17 November 2004 Hittar du alla tre olikheterna. Denna Länk PS. Du måste ha på hög volym, pågrund av att en röst viskar vad som är olikt.DS. jag blev inte rädd ett dugg <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Foxyrock Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 *** alltså. Fick nästan hjärtattack!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Luke Almighty Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Boring! Det är Boring när alla skriver vad som händer! Man tänker ju inte på det först men sen läser man vidare så står det överallt: AAAH! FY F*N! f*n va läskig! GAAH! shit, det kommer fram en röd gubbe och... EtC.! Då är det ju ingen som testar sen! Kan inte typ Mods låsa dom trådarna (OM INTE DOM SOM GÖ DOM INTE VILL DET) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 26 November 2004 Rapport Dela Skrivet 26 November 2004 OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ´f*n VAD JAG BLEV RÄDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD JAG HADE HÖGSTA VOLYM PÅ :lol:.AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jag fick nästan hjärtattack jag tog högsta volymen det är kväll nu också och alla sover och jag har stora högtalare och det är 4 styck fy f*n.jag skulle sänka ljudet för det inte var nåt sen kom den fram GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAUUUUUUUUUUH min rull stol åkte bak OMG hoppas att du aldrig gör om det där igen :blink: Tur att jag inte orka vänta. Jag skulle ha gått på de annars. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 4 December 2004 Rapport Dela Skrivet 4 December 2004 (redigerat) :unsure: Läskigt :cry: Redigerat 4 December 2004 av Gold Pidgey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.