Legend_gamer Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 (redigerat) Har ni gjort något klantigt?? Det behöver inte vara det klantigaste ni har gjort men något klantigt! Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten i en skål. Sen ville hon inte ha så skulle jag visa hur man drack så började jag dricka. Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink: :lol: P.S[/size=7] Mitt 600:onde inlägg!! Redigerat 18 Augusti 2004 av Entei Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hubery Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 mobbat!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 18 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Ja....men jag frågade om det hade hänt nå´t! :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 18 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2004 Har ni gjort något klantigt?? Det behöver inte vara det klantigaste ni har gjort men något klantigt! Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten i en skål. Sen ville hon inte ha så skulle jag visa hur man drack så började jag dricka. Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink: :lol: P.S[/size=7] Mitt 600:onde inlägg!! haha :P och en sak till.. inläggsräknaren räknar inte inlägg på denna sida... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legend_gamer Skrivet 19 Augusti 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 vet men jag hade iaf det när jag skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 19 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2004 det enda ja kommer på e att ja glömde spara på mitt tv spel när ja hadde spelat typ 3 timmar och hadde typ varvat halva spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 det enda ja kommer på e att ja glömde spara på mitt tv spel när ja hadde spelat typ 3 timmar och hadde typ varvat halva spelet. man kan inte varva halva spelet <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 När jag var liten och skulle rulla ner för en backa så rulla jag över en hund skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 ja menade förstås att ja hadde klarat typ halva spelet. Blev visst lite fel. OBS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 20 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2004 Har ni gjort något klantigt?? Det behöver inte vara det klantigaste ni har gjort men något klantigt! Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten i en skål. Sen ville hon inte ha så skulle jag visa hur man drack så började jag dricka. Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink: :lol: P.S[/size=7] Mitt 600:onde inlägg!! Den var bra :D Min klantigaste grej va att en gång när vi va på semster hade vi tagit massor me fina bilder o sånt.... Då öppna jag kameran o sa till pappa: Ja pappa, De är film i kameran.... Snacka om klantit för då förstörs ju alla foton efter som dom inte tål ljus ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 jag och min kompis skulle göra en mat MIX vi skulle spela Jack as så hällde vi Nesquit puffar Ketchup Kryddor Juice mjölk senap dressing så skakade vi vi skulle alla smaka men när jag smakade svalde jag sen efter så spydde jag på mina kompisars Faice :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Haha, jag vattar om du spydde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.