Tikal Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 grymmt! vem av er fick en så korkad ide? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lubb_lisa Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 Har ni gjort något klantigt?? Det behöver inte vara det klantigaste ni har gjort men något klantigt! Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten i en skål. Sen ville hon inte ha så skulle jag visa hur man drack så började jag dricka. Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink: :lol: P.S[/size=7] Mitt 600:onde inlägg!! min klantigast sak, som jag kan komma på (finns nog många) var när j var liten och skulle typ gå ner för trappan, men istället för att gå, det ramlade jag och rullade ner... :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 grymmt! vem av er fick en så korkad ide? asså jag spelade i hans Xbox Spider man 2 så sa han ska vi spela Jack As så jag gärna vi la tillomed Chili Sås B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 En annan klantig grej va typ i 1:an(va ganska liten då) Vi satt på mattan då sa vår fröken att vi skulle få viktor som lärare o viktor är en punkare som va min idool då så jag bara skrek YES över hela klassen för jag trodde dom andra skulle göra de mä :P... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 21 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2004 (lubb_lisa @ 22/08-2004 00:56:10) Har ni gjort något klantigt?? Det behöver inte vara det klantigaste ni har gjort men något klantigt! Iaf en gång när jag hade varit ute och sprungit med min hund så skulle jag ge henne vatten i en skål. Sen ville hon inte ha så skulle jag visa hur man drack så började jag dricka. Då kolla hon på mig och det såg ut som om hon ville ha, fast då va jag så törstig att jag råkade dricka upp hennes vatten! :blink: :lol: P.S[/size=7] Mitt 600:onde inlägg!! min klantigast sak, som jag kan komma på (finns nog många) var när j var liten och skulle typ gå ner för trappan, men istället för att gå, det ramlade jag och rullade ner... :P brukade också göra så :P men sista gången jag gjorde det fick jag ont i örat :zzz: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 en gång så skulle jag åkan ner för en liten kort men brant backe, typ \, då råka jag ställa mig på fotbromsen och åkte över styret, det sto massa å kolla på då. :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 22 Augusti 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2004 förut försökte jag spela in filmer medan att lägga bilder på KASETEN :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.